Boeken
Hoe boek ik mijn droomvakantie? Samen met vrienden of alleen.
Mijn profiel en mijn gegevens
- Hoe kan ik me aanmelden in 'Mijn Kazou'?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
- Ik heb nog geen profiel. Hoe kan ik dit aanmaken?
- Hoe pas ik mijn gegevens, zoals mijn e-mailadres, aan?
- Hoe voeg ik een kind toe aan mijn profiel?
- Kan een kind onder meerdere profielen geregistreerd staan?
- Hoe kan je de toestemming geven voor het fotogebruik van mijn kind?
Hoe kan ik me aanmelden in 'Mijn Kazou'?
- Klik rechts bovenaan op 'Mijn Kazou'.
- Geef je e-mailadres en wachtwoord in.
- Klik op LOGIN.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
- Klik rechts bovenaan op 'Mijn Kazou'.
- Klik op Wachtwoord vergeten.
- Geef je e-mailadres in.
- Klik op VERSTUUR.
Staat je e-mailadres in onze database, dan krijg je een mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. Kijk zeker ook in je SPAM-folder of je map met ongewenste e-mails.
Ik heb nog geen profiel. Hoe kan ik dit aanmaken?
- Klik rechts bovenaan op 'Mijn Kazou'.
- Klik op Maak een profiel aan.
- Vul je gegevens in.
- De velden met een * zijn verplicht.
- Kies op welke manier je communicatie wilt ontvangen en welke brochures je in de toekomst graag krijgt.
- Klik op BEVESTIGEN.
- Even later krijg je een mail om je e-mailadres te bevestigen.
- Klik op de link in deze mail.
- Vind je deze mail niet terug, kijk dan zeker eens in je SPAM-folder of map met ongewenste mails.
Hoe pas ik mijn gegevens, zoals mijn e-mailadres, aan?
- Ga naar je 'Mijn Kazou'-profiel
- Klik rechts bovenaan op 'Mijn Kazou'.
- Geef je e-mailadres en wachtwoord in.
- Klik op LOGIN.
- Klik op GEGEVENS in de groene balk. Je vindt nu jouw gegevens in 1 blok. Daaronder vind je per kind ook 1 blok met hun gegevens.
- Klik bij de blok die je wilt aanpassen op het potlood-icoon.
- Vul je gegevens in of pas aan.
- De velden met een * zijn verplicht.
- Het veld Kies een nieuw wachtwoord dien je enkel in te vullen wanneer je je wachtwoord wil veranderen.
- Klik op BEVESTIGEN of BEWAREN.
Hoe voeg ik een kind toe aan mijn profiel?
- Ga naar je 'Mijn Kazou'-profiel
- Klik rechts bovenaan op 'Mijn Kazou'.
- Geef je e-mailadres en wachtwoord in.
- Klik op LOGIN.
- Klik op GEGEVENS in de groene balk.
- Klik onderaan op de knop KIND TOEVOEGEN.
- Vul de gegevens van je kind in.
- De velden met een * zijn verplicht.
- Klik op BEWAREN.
Om samen met een vriend een groepsboeking uit te voeren moet elke ouder een afzonderlijk 'Mijn Kazou'-profiel aanmaken. Voeg dus geen vriend(inn)en toe aan je eigen 'Mijn Kazou'-profiel.
Kan een kind onder meerdere profielen geregistreerd staan?
Neen. Een kind kan slechts onder één (ouder)profiel geregistreerd staan.
Hoe kan je de toestemming geven voor het fotogebruik van mijn kind?
Via de medische fiche krijg je een vraag omtrent de toestemming van het fotogebruik.
Hierbij kan je aanduiden of jouw kind op alle foto’s (groen), sommige foto’s (oranje/geel) of op geen enkele foto (rood) van de vakantie mag verschijnen. Op basis van deze keuze ontvangt jouw kind bij de start van de vakantie een gekleurde dasring voor het sjaaltje.
De verklaring van de kleurencode is de volgende:
Toestemming fotogebruik
We nemen graag foto's op Kazouvakantie. En gebruiken deze daarna ook graag om aan de buitenwereld te laten zien hoe leuk het wel niet was.
Laat je hieronder weten of je ook op deze foto's mag en of we deze mogen gebruiken?
- Groen:
- mag op alle foto's. Deze mogen op verschillende kanalen verschijnen. Dit zijn de groepsfoto, foto's op sociale media, brochures, website en het beveiligde en afgesloten fotoalbum van de vakantie.
- mag op alle foto's. Deze mogen op verschillende kanalen verschijnen. Dit zijn de groepsfoto, foto's op sociale media, brochures, website en het beveiligde en afgesloten fotoalbum van de vakantie.
- Geel:
- mag wel op foto's die enkel verschijnen in het beveiligde en afgesloten fotoalbum van de vakantie.
- mag niet herkenbaar op foto's die ook op andere kanalen verschijnen, zoals de groepsfoto, foto's op sociale media, brochures en website.
- Rood:
- mag op geen enkele foto herkenbaar in beeld gebracht worden.
Veranderen van kleur
Omwille van praktische en administratieve redenen kan jouw keuze na het doorsturen van je medische fiche niet meer aangepast worden.
Wat met de groepsfoto?
Op de groepsfoto staan enkel kinderen (en vrijwilligers) met een groene dasring. De groepsfoto wordt namelijk gedeeld op verschillende kanalen. Heeft jouw kind geen groene dasring dan zal het vanzelfsprekend niet op de groepsfoto staan.
Wachtrijlinks
- Waarom heb ik tijdens de boekingsstart een persoonlijke wachtrijlink nodig?
- Hoe vraag ik zo'n wachtrijlink aan?
- Hoe gebruik ik mijn wachtrijlink?
- Hoeveel wachtrijlinks kan ik aanvragen?
- Hoeveel computers kan ik gebruiken met mijn wachtrijlink?
- Kan ik mijn wachtrijlink doorgeven aan iemand anders?
- Wat als ik geen wachtrijlink heb aangevraagd?
- Wat als ik mijn persoonlijke wachtrijlink kwijt ben?
- Hoe zit dat met groepsboekingen?
- Kan ik met één link verschillende boekingen maken op hetzelfde tijdstip?
- Kan ik nog steeds telefonisch boeken?
Waarom heb ik tijdens de boekingsstart een persoonlijke wachtrijlink nodig?
Tijdens de boekingsstart werken we met een wachtrij, om de drukte op onze website te spreiden. Bij de start krijgt iedereen die dan in de wachtrij zit een willekeurige plaats in de wachtrij. Maar we merkten dat ouders met meerdere computers, gsm's, tablets, ... een plaats in de wachtrij innamen, waardoor ze voor elk apparaat een apart nummer kregen. Dat oneerlijke voordeel willen we weg. Daarom krijgt elke ouder 1 wachtrijlink, die maar 1 keer gebruikt kan worden.
Hoe vraag ik zo'n wachtrijlink aan?
Je kan je wachtrijlink aanvragen vanaf een week voor de boekingen starten. Voor de winterboekingen voor 2024 die starten op 18 september 2024, is dat dus op 11 september. Of je nu de eerste bent of de laatste die zo'n link aanvraagt maakt niets uit. Maar om zeker te zijn doe je dit best wel ten laatste een dag op voorhand.
- Open je 'Mijn Kazou'-profiel.
- Op het moment dat je wachtrijlinks kan aanvragen zal je een rode blok Wachtrijlinks zien verschijnen, onder de blok met favorieten.
- Als je deze blok opent zie je per boekingsmoment een lijn staan. Nvt voor de winterboekingen
- Tijdens de start van de zomerboekingen in januari kan je voor verschillende leeftijden op verschillende tijdstippen boeken. Je hebt een aparte link nodig voor elk boekingsmoment waarop je wil boeken.
- Tot een week na de boekingsstart kan je maar 1 vakantie boeken per kind. Een tweede vakantie boeken kan vanaf woensdag 25 september om 14u. Zit je die dag om 14u klaar om een tweede vakantie te boeken, dan vraag je voor dat moment op voorhand ook een wachtrijlink aan. Dit kan vanaf 18 september 2024.
- Klik bij elk boekingsmoment waarvoor je een wachtrijlink nodig hebt op Wachtrijlink aanvragen. Nvt voor de winterboekingen
- Je wachtrijlink wordt nu automatisch naar je e-mailadres verzonden. Per boekingsmoment (en dus per wachtrijlink) ontvang je een aparte mail.
- Kijk na of je de mail(s) ontvangt. Dit kan enkele minuten duren.
- Ontvang je de mails niet? Dan kan je zelf je wachtrijlink kopiëren van je 'Mijn Kazou'-profiel en plakken op een plaats op je computer. Tijdens het boekingsmoment zelf kan je namelijk niet in je 'Mijn Kazou'-profiel als je je wachtrijlink niet kent.
Hoe gebruik ik mijn wachtrijlink?
- Zorg dat je je persoonlijke wachtrijlink hebt aangevraagd, en je deze kan openen vanuit bijvoorbeeld je mailbox, of een opgeslagen document. (Tijdens het boekingsmoment zelf kan je namelijk niet in je 'Mijn Kazou'-profiel als je je wachtrijlink niet kent.)
- Kijk na op welk moment je kan boeken.
- Open ca. 5 minuten op voorhand je persoonlijke wachtrijlink.
- Gebruik je je link meer dan 10 minuten op voorhand, dan zal je gewoon op de website kunnen surfen tot 10 minuten voor de start, en dan verwezen worden naar een foutpagina en moet je je wachtrijlink opnieuw gebruiken.
- Gebruik je je link na boekingsstart, dan zal je achteraan in de wachtrij terechtkomen.
- Heb je de link juist gebruikt, dan kom je op onze wachtrijpagina met boodschap het evenement begint om ... en zie je onderaan de tijd aftellen.
- Staat de tijd op 0, dan geven we iedereen een willekeurig nummer in de rij.
- Het verdelen van deze willekeurige plaatsen kan enkele tientallen seconden in beslag nemen. Heb geduld, en vernieuw je pagina niet.
- Je krijgt een groene balk en een nieuwe timer, die aftelt tot het moment waarop het jouw beurt is.
- Deze tijd is een schatting. Het is normaal dat deze af en toe verandert.
- Is het jouw beurt? Dan word je doorgestuurd naar onze website en kan je je vakantie beginnen boeken.
Hoeveel wachtrijlinks kan ik aanvragen?
Je kan per 'Mijn Kazou'-profiel 1 persoonlijke wachtrijlink aanvragen per boekingsmoment. Voor de winter is er 1 boekingsmoment voor alle leeftijden. Een tweede 'Mijn Kazou'-profiel aanmaken heeft geen zin, want je zal enkel kunnen boeken voor de kinderen die gekoppeld zijn aan jouw profiel. Een groepsboeking maken kan uiteraard ook, zolang minstens 1 van de kinderen in de groep gekoppeld is aan jouw profiel.
Hoeveel computers kan ik gebruiken met mijn wachtrijlink?
Je kan elke wachtrijlink 1 keer gebruiken op slechts 1 computer, tablet of smartphone. Gebruik je je link toch meerdere keren of op meerdere apparaten, dan zal je een foutmelding krijgen wanneer jij aan de beurt bent.
Kan ik mijn wachtrijlink doorgeven aan iemand anders?
Neen. Je wachtrijlink is persoonlijk en gekoppeld aan je 'Mijn Kazou'-profiel. Na het gebruiken van je wachtrijlink kan je ook enkel inloggen en boeken met je eigen profiel.
Wat als ik geen wachtrijlink heb aangevraagd?
Dan moet je wachten tot de drukke piek voorbij is en later nog eens proberen. Je zal op dat moment dus niet kunnen boeken. Vraag dus zeker je wachtrijlink op voorhand aan.
Wat als ik mijn persoonlijke wachtrijlink kwijt ben?
Heb je reeds een link aangevraagd, maar vind je hem niet meer terug? Op voorhand kan je hem opnieuw opvragen in je 'Mijn Kazou'-profiel.
- Open je 'Mijn Kazou'-profiel.
- Open de rode blok Wachtrijlinks. Je ziet per boekingsmoment een lijn staan, samen met je reeds aangevraagde wachtrijlinks.
- Indien gewenst kan je de mail opnieuw laten versturen, of de wachtrijlink kopiëren vanop je 'Mijn Kazou'-profiel.
Opgelet, dit kan niet meer van zodra onze wachtrij actief is. Kijk dus alles op tijd na.
Hoe zit dat met groepsboekingen?
Om een groepsboeking te maken heeft slechts 1 ouder (de ouder die gaat boeken) een wachtrijlink nodig. Zorg wel dat alle kinderen toegevoegd zijn aan het 'Mijn Kazou'-profiel van hun eigen ouders.
Kan ik met één link verschillende boekingen maken op hetzelfde tijdstip?
Heb je meerdere kinderen die op hetzelfde moment hun vakantie kunnen boeken? Dan kan je net zoals vroeger, eenmaal je vanuit de wachtrij doorgestuurd wordt naar de website, deze boekingen na elkaar uitvoeren. Je moet niet opnieuw aanschuiven in de wachtrij en je hebt geen nieuwe wachtrijlink nodig.
Kan ik nog steeds telefonisch boeken?
Heb je geen toegang tot een computer? Dan kan je nog steeds telefonisch boeken en heb je geen persoonlijke wachtrijlink nodig.
Boeken
- Hoe boek ik een Kazouvakantie?
- Hoe boek ik samen met mijn vrienden?
- Kan ik bij een andere provincie of verbond een vakantie boeken?
- Kan ik meerdere vakanties boeken?
- Kan ik mee met een vakantie voor een andere leeftijd?
- Kan iemand die geen CM-lid is ook boeken?
- Moet ik snel inschrijven?
- Is er nog plaats op mijn favoriete vakantieplek?
- Hoe weet ik zeker dat mijn boeking voor een vakantie definitief is?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Hoe boek ik een Kazouvakantie?
De uitleg hoe je stap voor stap een droomvakantie boekt vind je terug op onze pagina Hoe boeken?.
Hoe boek ik samen met mijn vrienden?
- Iedere ouder maakt een eigen 'Mijn Kazou'-profiel aan en voegt zijn eigen kind(eren) toe. Zo komt later de factuur, medische fiche en andere info direct bij de juiste ouder terecht.
- Kies één ouder die de boeking zal uitvoeren en verzamel de nodige gegevens van elke deelnemer. Je hebt zeker de rijksregisternummers nodig, maar bij sommige vakanties vragen we ook nog extra gegevens (bijvoorbeeld schoenmaat) op. Als dit zo is staat dit vermeld op de vakantiepagina.
- Boek de vakantie zoals beschreven in onze uitleg Hoe boeken?.
- Kies, wanneer dit gevraagd wordt, voor hoeveel personen je de vakantie wil boeken. Je kan maximaal voor 6 personen tegelijkertijd boeken.
- Boek eerst je eigen kind(eren) door op het plusteken voor hun naam te klikken. Kies je vertrek- en aankomstplaats en geef antwoord op eventuele extra vragen.
- Voeg daarna vrienden toe door op het plusteken voor Een vriend te klikken.
Kan ik bij een andere provincie of verbond een vakantie boeken?
Ja. Je mag zelf kiezen met welk verbond je meegaat. We kiezen er voor om ons aanbod zo breed mogelijk te maken over de verbonden qua bestemming en data. Wanneer de vakantie boekbaar wordt, kan je ze online en telefonisch boeken. Je kan ook op de website zoeken op opstapplaats. Zo krijg je het volledige aanbod van in je buurt/opstapplaats. Als je jouw vakantie wil doorbrengen met jouw vrienden uit jouw verbond, dan is het best dat jullie samen inschrijven in hetzelfde verbond.
Kan ik meerdere vakanties boeken?
Gedurende de eerste dagen na de boekingsstart kan je slechts 1 definitieve boeking per persoon maken. Zo willen we zoveel mogelijk deelnemers minstens één vakantie aanbieden. Daarna kan je wel zelf meerdere vakanties boeken.
Voor de exacte data kijk je best op onze boekagenda.
Kan ik mee met een vakantie voor een andere leeftijd?
Ja. We staan een uitzondering toe bij een leeftijdsverschil van maximaal 1 jaar met de leeftijden van een vakantie, indien andere kinderen uit het gezin, vrienden of klasgenoten meegaan op dezelfde vakantie. Je zal deze uitzondering ook bij boeking via onze website kunnen aangeven. We raden wel aan om mee te gaan met de jongste leeftijd, omdat dit het minste problemen geeft qua begeleidingsstijl en vakantieprogramma.
Verbondelijke onder- en bovengrenzen moeten hierbij wel gerespecteerd worden. Elk verbond organiseert vakanties voor deelnemers vanaf een bepaald geboortejaar. Als een verbond start vanaf de leeftijdscategorie 2016-2015, wijken we hier ook voor broers/zussen of vrienden niet vanaf. De enige uitzondering op deze regel is voor deelnemers die een jaar voor of achter zitten op klasniveau.
Een leeftijdsverschil van meer dan 1 jaar staan we sowieso niet toe.
Kan iemand die geen CM-lid is ook boeken?
Ja. Het enige verschil tussen een CM-lid en een deelnemer die geen CM-lid is, is de prijs. Als niet-lid zal je dus de niet-CM-ledenprijs betalen. Je boeking verloopt op exact dezelfde manier als de boeking van een CM-lid. Wil je samen met je vrienden boeken, en zijn zij wel lid? Ook dat is geen probleem.
Ben je nog geen CM-lid, maar maak je binnenkort de overstap van ziekenfonds? Ook dan kan je gewoon boeken. Je betaalt voorlopig de niet-CM-ledenprijs. Is je overstap afgerond voor de Kazouvakantie, dan betalen we je het verschil terug. Opgelet: deze overstap kan slechts op 1 januari, 1 april, 1 juli en 1 oktober. Vraag dit dus tijdig aan bij CM.
Moet ik snel inschrijven?
Wil je zeker zijn van een plaatsje op je favoriete vakantie, aarzel dan niet te lang. Het startmoment van de vakantieboekingen vind je terug op de bijhorende vakantiepagina en in de boekagenda.
Is er nog plaats op mijn favoriete vakantieplek?
Op de website kan je nakijken of er nog vrije plaatsen zijn voor de vakantie van jouw keuze. Op het vakantieoverzicht tonen de buttons of er nog plaats is:
- Boek nu: Op dit moment is er nog een plaats vrij, je kan beginnen met boeken. Nadat je het aantal plaatsen hebt gekozen, waarvoor je wil boeken, wordt nog eens nagekeken of er voldoende plaatsen vrij zijn, en vanaf dan worden deze (tijdelijk) voor jou gereserveerd. Zo heb je rustig de tijd om je boeking af te ronden.
- Reservelijst: de vakantie is voorlopig volzet, maar we bekijken de mogelijkheid om de vakantie uit te breiden. Je kan je inschrijven op een reservelijst en we contacteren je zodra er een plaats vrijkomt voor deze vakantie. Dit is mogelijk, maar niet zeker. Onze ervaring leert wel dat er af en toe nog plaatsen vrijkomen door annulering of wijzigingen, zeker in de eerste week na de boekingsstart.
- Volzet: De vakantie is volzet en er is reeds een lange wachtlijst. Inschrijven heeft geen zin meer, maak een andere keuze.
- Niet meer boekbaar: We zijn 10 dagen voor vertrek en laten omwille van praktische redenen geen nieuwe boekingen meer toe.
Hoe weet ik zeker dat mijn boeking voor een vakantie definitief is?
Nadat je via de website een vakantie hebt geboekt, zullen je gegevens verwerkt worden. Enkele minuten na je boeking ontvang je van ons een bevestigingsmail. Kijk zeker de gegevens in deze mail goed na.
- Heb even geduld. Op drukke momenten kan dit tot 20 minuten duren.
- Kijk je spam-folder na. Sommige mailprogramma's hebben behalve de spam-folder ook mappen voor Overige of Reclame. Bekijk ook onze tips om te vermijden dat mails in je spam-folder terechtkomen.
- Geen mail ontvangen? Ook niet in je spam-folder? Kijk dan even in je 'Mijn Kazou'-profiel. Zie je daar de vakantie met melding "Geboekt", ook dan is de inschrijving gelukt en heb je niet per sé de bevestigingsmail nodig. Maar ook dit kan op drukke momenten tot 20 minuten duren, alvorens de boeking zichtbaar is.
Ten laatste 4 weken na boeking sturen we je de factuur. Vanaf dan is je boeking ook definitief.
Boekte je een JOMBA-vakantie? Dan wordt eerst nagekeken of deze vakantie geschikt is voor jou a.d.h.v. de medische fiche. Meer info hierover vind je in de veelgestelde vragen over JOMBA.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Enkele minuten na je boeking sturen we je een bevestigingsmail. Heb je deze niet ontvangen? Kijk dan volgende zaken na:
- Heb even geduld. Op drukke momenten kan dit tot 20 minuten duren.
- Kijk je spam-folder na. Sommige mailprogramma's hebben behalve de spam-folder ook mappen voor Overige of Reclame. Bekijk ook onze tips om te vermijden dat mails in je spam-folder terechtkomen.
- Geen mail ontvangen? Ook niet in je spam-folder? Kijk dan even in je 'Mijn Kazou'-profiel. Zie je daar de vakantie met melding "Geboekt", ook dan is de inschrijving gelukt en heb je niet per sé de bevestigingsmail nodig. Maar ook dit kan op drukke momenten tot 20 minuten duren, alvorens de boeking zichtbaar is.
Reservelijst
- Ik sta op de reservelijst. Wat nu?
- Wat gebeurt er als er toch een plaats vrij komt?
- Word ik opgebeld als er een plaats vrij komt?
- Hoe kan ik mijn voorkeur aanpassen?
- Hoe annuleer ik mijn boeking op de reservelijst?
Ik sta op de reservelijst. Wat nu?
- NIEUW: Kijk je voorkeursvolgorde na en pas aan indien nodig. Heb je meerdere inschrijvingen op de reservelijst? Of heb je ondertussen al een andere vakantie geboekt waar wel nog plaats was? Dan kan je (tijdens de eerste uren en dagen na de boekingsstart, waarin we slechts 1 effectieve boeking per kind toelaten) zelf je voorkeursvolgorde aanpassen in je 'Mijn Kazou'-profiel. Doe je zelf niets? Dan gebruiken we de volgorde waarin je boekte.
- Zoek ondertussen een andere vakantie waar wel nog plaats is. Want elke Kazouvakantie is een leuke vakantie.
- Verwijder boekingen op de reservelijst die je toch niet meer wilt. Zo moeten we je niet onnodig opbellen, en kunnen we andere deelnemers gelukkig maken. Zie onze uitleg bij Hoe annuleer ik mijn boeking op de reservelijst?.
- Heb geduld. Onze collega's werken hard om zo veel mogelijk deelnemers toch nog een plaats te geven. Zeker de eerste dagen na de boekingsstart zijn er veel verschuivingen: deelnemers die toch annuleren, vakanties die we kunnen uitbreiden,...
Kunnen we je toch geen plaats geven? Dan sturen we je voor de tweede boekingsstart (moment dat je meer dan één Kazouvakantie kan boeken zie www.kazou.be/hoe-boeken) een mailtje. Dit geeft ons voldoende tijd om alle opties te bekijken. Maar we willen je ook niet eeuwig laten wachten.
Wat gebeurt er als er toch een plaats vrij komt?
Als er plaats vrij komt op de vakantie en sta je bovenaan de reservelijst, dan zullen we je boeken voor deze vakantie. Je krijgt hiervan een bevestigingsmail, en zal dit ook zien staan in je 'Mijn Kazou'-profiel.
NIEUW: Heb je (tijdens de eerste uren en dagen na de boekingsstart, waarin we slechts 1 effectieve boeking per kind toelaten) reeds een andere boeking? Dan zullen we kijken naar je voorkeursvolgorde. Lees hieronder hoe je die kan doorgeven. Geef je niets door? Dan gebruiken we de volgorde waarin je de vakanties boekte als voorkeursvolgorde.
Word ik opgebeld als er een plaats vrij komt?
NIEUW: Neen, ook niet als je reeds een andere vakantie geboekt hebt zullen we je niet meer opbellen om te vragen wat je voorkeur is. Is je voorkeur anders dan de volgorde waarin je boekte? Geef dan zelf je voorkeur door.
Enkel als er onduidelijkheden zijn, bijvoorbeeld bij een groepsboeking waarbij de voorkeuren per persoon verschillend ingegeven zijn, zullen we je proberen opbellen.
Heb je een inschrijving op de reservelijst die je niet meer wilt? Verwijder hem dan zelf uit je 'Mijn Kazou'-profiel.
Hoe kan ik mijn voorkeur aanpassen?
NIEUW: Je kan je voorkeursvolgorde aanpassen in je 'Mijn Kazou'-profiel:
- Tijdens de eerste uren en dagen na de boekingsstart (wanneer we slechts 1 effectieve boeking per kind toelaten).
- Als je meerdere inschrijvingen op de reservelijst hebt, of als je zowel een definitieve boeking en een inschrijving op de reservelijst hebt.
Om je voorkeursvolgorde aan te passen:
- Ga naar je 'Mijn Kazou'-profiel
- Klik rechts bovenaan op 'Mijn Kazou'.
- Geef je e-mailadres en wachtwoord in.
- Klik op LOGIN.
- Kies in de gele balk BOEKINGEN je kind waarvoor je de voorkeursvolgorde wil aanpassen.
- Je zal bij elke boeking een paarse knop met "Voorkeur: ..." zien staan.
- Opgelet: tijdens de drukste momenten tijdens de boekingsstart kan het tot 20 minuten duren vooraleer al je boekingen hier verschijnen.
- Klik op een van deze paarse knopjes, of klik op de paarse knop "Wijzig voorkeuren".
- Sleep je boekingen in de gewenste volgorde. Zet je voorkeur bovenaan.
- Klik op opslaan.
Pas je je volgorde zelf niet aan? Dan gebruiken we standaard de volgorde waarin je boekte.
Maakte je een groepsboeking? Dan dient elke ouder zelf de voorkeur aan te passen voor hun eigen kind.
Hoe annuleer ik mijn boeking op de reservelijst?
Heb je een boeking op de reservelijst die je niet meer wilt? Dan kan je deze zelf annuleren. Zo moeten we je niet onnodig opbellen, en kunnen we andere deelnemers gelukkig maken.
- Ga naar je 'Mijn Kazou'-profiel
- Klik rechts bovenaan op 'Mijn Kazou'.
- Geef je e-mailadres en wachtwoord in.
- Klik op LOGIN.
- Kies in de gele balk BOEKINGEN je kind waarvoor je de reserveboeking wil annuleren.
- Zoek de reserveboeking die je wilt annuleren en klik op VERWIJDER INSCHRIJVING RESERVELIJST of op het vuilbakje.
Een definitieve boeking annuleren? Stuur daarvoor een mail naar het Kazouverbond dat de vakantie organiseert.