• 0 Mijn Kazou

    Het ingegeven wachtwoord is fout, of er werd geen profiel met het opgegeven e-mailadres teruggevonden. Probeer opnieuw of klik op 'Wachtwoord vergeten?'.


    Loading...
    uitloggen
  • Veelgestelde vragen

    Heb je een vraag over je vakantie, de boekingen of nog veel meer. Neem dan eerst even een kijkje in onze veelgestelde vragen.

    Contacteer Kazou

    Geen antwoord op je vraag gevonden? Een medewerker nodig? Neem dan contact op met Kazou.

    Heb je een vraag over een geboekte vakantie, neem dan zeker contact op met het verbond dat je vakantie organiseert.

    Kazou neemt een herfstbreak. Na (weer) een lang jaar vol uitdagingen gunnen we onze medewerkers de nodige en welverdiende rust en sluiten de lijnen vanaf vrijdag 29 oktober 12u. We zijn terug via mail en telefoon bereikbaar vanaf maandag 15 november 9u.
    Deelnemers van onze herfstvakanties en -cursussen kunnen voor dringende zaken tijdens de vakantie terecht op het noodnummer dat we je in de laatste richtlijnen stuurde.

    Klacht

    Heb je een klacht over Kazou? Dat is jammer om te horen.

    We vinden het erg belangrijk om met je klanken aan de slag te kunnen gaan om op die manier een zo goed mogelijke dienstverlening en ondersteuning te organiseren.

    Voor een optimale dienstverlening maken we het onderscheid tussen algemene klachten en grensoverschrijdend gedrag.

    Heb je een klacht over een vakantie die nog bezig is, neem dan rechtstreeks contact op met het verbond dat je vakantie organiseert via telefoon (tijdens de kantooruren). Iets dringends en buiten kantooruren? Bel dan het noodnummer dat je vond in je laatste richtlijnen.