• 0 Mijn Kazou

    Het ingegeven wachtwoord is fout, of er werd geen profiel met het opgegeven e-mailadres teruggevonden. Probeer opnieuw of klik op 'Wachtwoord vergeten?'.


    Loading...
    uitloggen
  • Veelgestelde vragen

    Heb je een vraag over je vakantie, de boekingen of nog veel meer. Neem dan eerst even een kijkje in onze veelgestelde vragen.

    Contacteer Kazou

    Geen antwoord op je vraag gevonden? Een medewerker nodig? Neem dan contact op met Kazou.

    Heb je een vraag over een geboekte vakantie, neem dan zeker contact op met het verbond dat je vakantie organiseert.

    Kazou bereidt zich achter de schermen voor op een boeiende en drukke zomer en is daarom niet bereikbaar van 26 mei tot en met 6 juni. Zo kunnen onze medewerkers nog heel wat puntjes op de i zetten en goed voorbereid én met veel goesting de laatste rechte lijn richting zomervakantie induiken. Dit wil m.a.w. zeggen dat we telefonisch niet bereikbaar zijn. Ook antwoorden op mails kunnen iets langer op zich laten wachten. Dank voor het begrip en voor het vertrouwen in Kazou. We wensen je alvast een deugddoende zomer toe.

    Klacht

    Heb je een klacht over Kazou? Dat is jammer om te horen.

    We vinden het erg belangrijk om met je klanken aan de slag te kunnen gaan om op die manier een zo goed mogelijke dienstverlening en ondersteuning te organiseren.

    Voor een optimale dienstverlening maken we het onderscheid tussen algemene klachten en grensoverschrijdend gedrag.

    Heb je een klacht over een vakantie die nog bezig is, neem dan rechtstreeks contact op met het verbond dat je vakantie organiseert via telefoon (tijdens de kantooruren). Iets dringends en buiten kantooruren? Bel dan het noodnummer dat je vond in je laatste richtlijnen.